filmtips!



Såg den här filmen i lördags. Den ser verkligen astråkig ut på framsidan, men det var superbra. Den påminner lite om the Notebook faktiskt. Det är en gammal dam som berättar för en annan om massa saker som har hänt. Jättemysig och rolig!

När jag kom hem från skolan idag så började jag skriva min labbrapport till no:n. Den är nästan klar nu. Sen gjorde jag klart hela min teknikredovisning, puuh. Mitt ringfinger på min högra hand är helt förstört. Jag håller pennan fett hårt och då blir huden typ helt hård och bläääää. Ni ska se mina fingrar efter ett so-prov. Jeesus alltså. Då har man ont i fingrarna! Nu har jag satt på mig mysbyxor och snart ska jag tvätta mig, borsta tänderna och gå och lägga mig. Jag är jättetrött och imorrn börjar vi ju typ 8.10 med hemkunskap så då måste jag vara utvilad så gott det går! Yesbox, nu får ni söva så gott och så hörs vi!

/elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0