earcuff

bilden är lånad från Anna. Klicka in på hennes blogg genom att klicka HÄR !

Tjena människor!
Tänkte tipsa om en riktigt bra tjej med en riktigt bra blogg. Hon heter Anna Pedersen! Varje gång jag sätter på datan, så är det hennes blogg jag klickar in på med en gång. Blir alltid väldigt inspirerad av hennes bilder och texter. Jag har aldrig träffat henne, men hon verkar vara en skön tjej liksom. I förra inlägget skrev jag om earcuffs, och det var på Annas blogg som jag fick syn på en som jag skulle vilja ha! Man liksom "klämmer" fast den på örat. Awsome!
Denna fredagskväll spenderas hemma. Har käkat tacos för första gången på jättelänge. Det var gott! Nu är jag mätt, haha! Imorrn ska jag packa alla saker inför Åre och sen tänkte jag kanske ringa till nån som kanske vill ta sig en sväng på götgatan. Kom på en jättebra grej. Jag och Molly ska ju praoa på ett café på götgatan, och när vi har rast, då kan vi gå och kolla i affärer om vi har lust. Toppen ju! Jaja, nu får ni ha en härlig fredagskväll och så hörs vi antagligen imorrn. Måste bara slänga en hälsning till Linda som är in the states just nu. Hoppas du har det grymt där borta! Kom hem fort sen och visa bilder!!
/elin

Kommentarer
Postat av: ANNA PEDERSEN

Fyy vad söt du är, åååh jag blir så himla glad! Tusen tack tjejen!

2011-02-28 @ 21:25:37
URL: http://annapedersen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0