bareminerals



Jag och Johanna stack ut på stan i jakt på bareMinerals, och det hittade vi. Köpte varsin + borste på Åhlens :):)

Medans vi ändå var i närheten så gick jag till massa olika ställen och frågade om dom hade praoplats. Frågade på topshop (där var man tvungen att vara 18år), monki (där sa dom nej), på ett cafe (där sa dom nej) & på weekday och där sa dom Ja! Tjejen i kassan sa att jag skulle komma tillbaka imorrn för då kunde jag snacka med butikschefen. GreatGreatGreat! Får sticka dit imorrn efter skolan helt enkelt. Håll tummarna nu!

Har precis kollat på ett avsnitt av solsidan, haha, och om ett tag ska jag käka. Sen blir det träning i erikstalshallen till halv tio. Har ju inte tränat på hela veckan eftersom jag var ganska sjuk. Men nu är jag back on track igen då. Nu ska jag inte babbla på om massa tråk. Ni får ha en skön söndagskväll, och njut, för imorrn är det skola! WIIHO.

/elin



Kommentarer
Postat av: Josefine

Jobba på Weekday, fan vad coolt!:D

2011-02-13 @ 19:34:17
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0