torsdag


tyckte jag va så grymt häftig på den här bilden. det ser ju ut som jag håller på att tippa över! tröjan är från bikbok iallafall!

Har suttit och försökt trycka in massa onödig fakta om typ kondition, styrka och hälsa i ett bra tag nu. Totalt ointressant för tillfället. Men nu unnar jag mig en liten paus, men sen är det på't igen en sista gång!

Idag har jag iallafall varit i skolan. Känner mig lite bättre i förkyldningen så det är väl bra...annars då? Va på en lampaffär efter skolan med mamma. Är nämligen på jakt efter en ny ljusslinga till mitt rum. Min ena är ur funktion höhö så jag måste ha en ny! Iallafall....vi kommer in i affären....jag får syn på en fin ljusslinga som hänger i typ skyltfönstet.....vi frågar om vi får kolla närmare på den....killen säger att det är den sista som finns......han kämpar för att få ner den från skyltfönstret......han får ner den....och sen visar det sig att den inte funkar. vafalllllllllllllls?! Jaja...letandet fortsätter.
back to the plugg

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0