jul



hej på er!
Några bilder från julafton! Fotade inte så mycket under dagen så det blev bara några. Har ni haft det bra? Ni ba va? vem bryr sig? precis. Nejmen själv har jag haft de mysigt. Julmat och julgodis i massor, höhö! Har fått jättefina julklappar så det va riktigt najs :) Min brorsa Harald hittade en jättegammal filmprojektor-grej hemma hos farmor och farfar också! Det va sjukt kul! Så vi kollade på härliga gamla filmer. Äääääälskar verkligen sånt! Allt är så himla fint och mysigt så man avlider. Hur. kul. som. helst.

Igår började jag dagen med att storstäda mitt rum. Möblerade om, igen, och nu känns det mycket bättre. Sängen står nu där den stog i somras och himmel va skönt det var! Nu slipper jag störas av grannarnas extremt irriterande ljusgrej på deras balkong som har lyst rakt i fejjan på mig de senaste två veckorna. Göööttigt! Men iallafall. När jag var klar med allt sånt fix så åkte jag in till stan och träffade Molly. Vi gick runt och kollade i alla möjliga affärer och hittade lite fina grejor! Molly köpte en tröja, ett linne och en halsduk och jag köpte en tröja och en kjol. Lite konstigt att köpa en kjol....brukar verkligen inte använda det, men jaja! Vid klockan fem trillade vi över mollys tröskel trötta som sjutton! Haha, nej men jaoo. Gick ut igen. Käkade på burger king hahhah åh herejisses. Sen kom Linn! Vi gick runt.....sen hem till YassinO, sen hem till Molly igen höhöh! Hemma hos Molly chillade vi galet. Lyssnade på musik och hade det bra med juleskum!

Nu ska jag gå och träffa Linn en sväng! Får se vad vi hittar på! :)
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0