onsdag it is



Härom dagen kokade jag knäck! Gott blev det! :)

Idag är det onsdag, vilket betyder att vi får jullov imorgon! Grymt skönt! Inga läxor, iiiingenting att stressa för! Ska bli sjukt skönt att bara chilla runt och göra roliga saker. Dagen i skolan bestod av städning, städning och chillning hööhöh. Gjorde i princip ingenting....men när vi fick sluta (typ 11- halv 12) så åkte jag, Linn, Molly, Maja och Yassin till Nacka Forum (forum nacka? nacka forum? WHATEVER). Vi gick in och ut i hundra miljontals affärer och jag fick med mig lite prylar hem (julklappar mihihi). Nu återstår endast några få grejor, sedan är allt klart inför julafton :)

Ikväll har jag, mamma, pappa och Harald varit i Filadelfiakyrkan och lyssnat på en snubbe som hade spelning. Det var rätt bra faktiskt :) Imorgon börjar vi klockan 9 så det är sooft. Vi kommer antagligen inte göra så mycket vettigt, utan bara snacka och få våra betyg. kulkul! Meeeeeen nu ska jag stänga av här och snart sova.....måste ju överleva morgondagen också ;)
CIAO så länge!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda

ånej vad sugen jag blev på det nu! fffffffff

2011-12-29 @ 20:37:45
URL: http://lindahej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0