Måndagmååååårgååån

Så var det måndag igen! Men man ska inte klaga för det är typ bara massa chill varje dag med sovmorgon hit och halvdag dit (tror jag iallafall)!
Idag väntar iallafall en vanlig måndag med vanliga lektioner. Linn och jag ska även ha gympalektion för femmorna, IGEN. Men det blir laaa roligt! Börjar inte förens tjugo över nio så jag behöver inte direkt skynda mig för tillfället. mohaha! Åhåhåh va skönt!
Igårkväll så kom linn, Isidor och Viggo hem till mig en sväng. Vi satt och babblade åt all världens konstiga saker som vanligt hahahh och kollade på gamla foton..... Ojojoj alltså. Men det var mys. Efter det gick jag raka vägen (nästan) till min säng och somnade som en stock. Stock? Äh vafan.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0