cuz all we ever do is say goodbye



Kom hem från skolan idag när solen fortfarande var uppe! Fett coolt juueee. Nu för tiden är det ju bara bäckmörkt helaa tiden. Men jajaaaaaaaaaaaaaaaaaaa har inga bilder att lägga upp och inte något roligt att berätta heller. Snart är nästsista skolveckan avklarad och två prov återstår.....YÄÄÄÄ. Har typ ingen lust alls att sitta mig och analysera och fundera över buddhismen, men jag antar att jag måste. aaaah kan nån bara ta mig till nån plats där man får sola, bada och soooooooooooofta. det skulle vara så grymt just nu. men nej. så roligt får man inte ha det!

sitter och surplar te med kanel i. det är rätt gott! lyssnar på lugna låtar på spotify.....ja. funderade förut på att gå ut och springa. men jag vet inte asså....det är ju så himla kallt ute! ska jag trotsa kylan och sticka ut ändå? kanske.....men jag venne. får se hur det blir med den saken.

tio minuter senare.
ASSÅ JAG VET INTE OM JAG ORKAR. nu är det mörkt ute också....sen kom jag på att jag inte har några bra låtar på min ipod...så isånnafall måste jag fixa det innan. himmel va allt ska vara svårt då!
ähmen kom igen torsten nu hittar jag inte ens ipoden. orkar inteeeeeee. BRA DAG!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0