Frankrike 2011 - del 1


påväg till skavsta....


mina coola respolare! här sitter vi och käkar mackor innan planet går :D


WIHOO


glada tjejer på flyget! lite roligt att mollys fingrar hamnade precis franför yassins ögon


vi käkade nästan slut på hela den här mentosgrejen, mmmmmh!


stekaren yassin i våran hyrbil precis efter vi har kommit fram i Frankrike!


ahahha mollyyyyyyyyyy


bild från bilen


yassin, molly och leyla


gatan som vi bodde på i ett smalt litet hus med 3våningar


en ödla...uuuhhhh


Rebecka och Yassin :)


Helena och Molly !


molly och yassin slafsar i sig pasta och sallad :D


Hahahah vilken härlig bild! Den här tog jag typ 12 på natten när vi precis hade tagit in på ett hotell. lite trötta kanske?


söta tjejer :D


hahha


vi tre delade på den här dubbelsängen...gissa hur många stinkade fötter jag fick i fejjan! mhöööh nee jag skojar bara....inte


Frukost på hotellet!


Helena och Molly igen


Söta Molly !


En av alla stränder vi var på


Detta är en sak som vi käkade varenda dag. BAGUETTERRRRRRRRRRRRRRRR

En dag gick vi upp på det här berget i den stekande solen......snacka om varmt!


Leyla = KING OF THE WORLD!


Jag ba : MOLLY! AKTA STUPET! Molly ba : VILKET STUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUP...................
Molly kunde tyvärr inte slutföra den här resan vilket himl.....NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ va hemsk jag är.


Molly och Yassin in action!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


TOP OF THE WORLDDDDD


I byn nedanför berget


Där fanns så jädra fina små gator :D

Okeeeeej här har vi del 1. Det här var typ hälften av bilderna så det kommer fler!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Stella

Hahahah skrattar fortfarande.. Så synd det där som hände med molly! :D

2011-08-06 @ 10:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0