måndag och skolstart




Nu ska jag vara jätterolig och berätta om min första dag i skolan!

Vi började halv tio med samling på skolgården. Vi babblade en stund och sen gick vi upp till klassrummet (ÅH, har saknat det där rummet så in i norden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! woho). Vi fick våra böcker, schema och lite papper och sånt. Sen hade vi rast en stund och sen snackade vi på i klassrummet om alla grejer sen var det lunchtime. Vi slutade klockan 2 och då gick jag och Petra till skrapan och kollade. Jag köpte ett par levi's jeans (det var verkligen behövligt!) och senare på ringen köpte jag en almanacka och ett iPhoneskal :) Nu är jag hemma och tar det lugnt.  Åt för ett tag sen en skål med fil och müsli och jag måste säga att det där va det godaste müslin jag har käkat! Massa russin, frön, hasselnötter och mandlar. Tummen upp!
Ska snart hjälpa mamma och göra en sallad till middan och så! Ha det braaaa
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0