torsdag


1: Linda efter en träning, haha! 2: Thaimat på zinken: Fanny, Tova, Linnea och Linn. 2: Jonna! 4: Linda!

Hade en rätt lugn dag idag. Vi hade språk, engelska, slöjd och teknik. Halv 6 ska jag på träning i skarnäck men innan det ska jag nog träffa Linda så vi åker dit tillsammans. Igår slutade inte träningen förens halv nio så jag typ störtade ner i min säng när jag kom hem.
Iallafall, har inte så mycket att blogga om just nu men om det är något ni vill se mer av här så kan ni skriva det i en kommentar. T.ex. min familj, mitt rum, kläder, foto...blabla! Säg till bara för då blir det lite enklare :)
/Elin

Kommentarer
Postat av: felluuu

heej gmn! tävling på min blogg! vinn iphoone skaaal jag väljer vinnaren ;) ;)

whooop!

2011-08-25 @ 23:44:59
URL: http://rollins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0