söndag

HallåHallå!
Har precis varit ute och sprungit i skogen här, så nu sitter jag och svettas innan jag ska duscha. Har varit ute och sprungit 3 gånger den här veckan så det känns bra! Känns som jag har fått 1000 myggbett eller nåt också? Mamma och pappa åkte hem med bilen till Stockholm idag, men jag bestämde mig för att stanna några dagar till så jag tar flyget hem från Landvetter på torsdag. Ikväll ska några goa tjejer sova över här. Vi ska nog sova ute i stugan i trädgården (om vi får plats!). Innan det ska vi kanske köpa pizza och GLASS. Det är lite standard att köpa ben and jerry när vi sover över här i varberg mhöhöhh! Ha det bra så länge :)



Ursäkta för dålig bloggning här nu dom senaste dagarna.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0