sommar i stockholm



Tjenixen kompisaaaaaaaaaaar! När ni ser dom här bilderna kanske ni kan komma på vad som har hänt? möhö! Här är iallafall 4 bilder från dom senaste dagarna. Första bilden är från idag. Jag och ett gäng kompisar var på långholmen och badade. Det va ganska kallt faktiskt! Fyfanken på det! Andra bilden från i söndagskväll då Jonna och jag satt vid vattnet i Tanto och babblade. Tredje bilden är ifrån när jag och min syster käkade lunch på stan. Och den fjärde bilden är från samma kväll som den tredje bilden.

Igår träffade jag Maja, Yassin och Molly. Vi käkade middag hemma hos mig och sen sov dom över här. Kollade på No strings attached med Ashton Kutcher och Natalie Portman. Ashton Kutcher är typ den snyggaste i världshistorien. buhuhuhhh. Jaja, ikväll ska jag iallafall fixa med bilderna från Frankrike (började för ett tag sen, men var tvungen att ta en paus!). Har lite ont i halsen så det blir nog bra att bara stanna hemma och chillaxa. Vi höres!



/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0