såja

Ojojoj! Kom hem för två dagar sen och har inte riktigt hunnit med att sitta vid datorn. Har vart med om en sjufankens massa saker i Frankrike och har haft det så jädra roligt! Sitter just nu och laddar över alla bilder från kameran till datan och sen måste jag bara redigera och lite sådant och rensa bort dåliga bilder. Hehe, herejisses alltså. Igår var jag, Jonna, Linn och Fanny en liten stund på Långholmen. Sen gick jag och Jonna hemåt och sen träffades i igen på kvällen och gick en promenad och satte oss i Tanto. Har saknat den där tjejen asså! Hinner inte fixa alla bilderna just nu för jag ska in till stan och fixa några saker med min syster, men jag gör det kanske ikväll eller någe. Bara för att ni ska ha något att titta på kan ni få ett smakprov på en sak som vi har gjort 2 gånger (vi skulle eglentligen gjort det typ många fler gånger, men vi vart lite lata) under den här resan:

Haha här kommer en bild som Yassin tog mitt uppe i ett s.k. Paulo-pass. Från vänster: Molly (bara benen syns!), Leyla (Mollys mamma), Rebecka (Mollys lillasyster), Helena (Mollys lillasyster) och så jag.


/Elin

Kommentarer
Postat av: Leyla

Vi va lata? Du menar, ni va lata! Hahahahaha/Leyla

2011-08-06 @ 00:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0