fredag!



Har precis flugit omkring här i lägenheten och fixat lite. Lyckades också sträcka undersidan av min fot på nåt konstigt vis? AJ! Jaja. Första veckan i skolan är nu avklarad, nu återstår bara några få kvar!!!!! ;) Nä, men det har väl gått helt okej tycker jag. Lite segt bara att komma upp på mornarna när man börjar 8.10 heheh.... Ikväll ska jag nog bara stanna hemma och tråka. Är tröttis och imorrn är det match ganska tidigt så då gäller det att vara utvliad och pigg som en piggelin möhöhh. Jag och min fader är dom enda som är hemma och ska käka så vi slår på stort och kör på thaimat! Hoppas ni får en härlig fredagskväll så hörs vi senare :)
/Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0