frankrike 2011 - del 2


Leyla = mästerpackaren!


fräscha tjejer som inte har duschat på typ 4dagar! men de e najz!


handling av frukt!


vårat hus som vi hyrde i Portiragnes


middag :D


Yassin & Molly, Yassin, Helena


Huset utifrån


Molly och Yassin i Bezier


Hela gänget


Jag och Molly e coolingarnas coolingar


Eeeehh hahahha


en marknad som vi var på i vår lilla by!


VIN VIN VIN VIN VIN



På en resturang :)


mmmmmm lax och massa gött!



HAHHAH här stog vi i regnet en dag och käkade lunch i bakluckan :D


Glada var vi iallafall!


Helena, Leyla och Molly


Molly och Helena :D


Haha! Här låg vi och solade på grannens garageuppfart :)


Måste bara säga en sak: Leyla var världens bästa chaufför!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (och jag var världens bästa kartläsare, ellehur leyla?)



Molly och Yassin i en stor kakbutik. Vi liksom went a little bit crazy där inne!



NINJAAAAAAAAAAAAAA! juste! jag slog rekordet på ninjump på mollys mobil! fyfanken va bra jag var asså


resturang!


haha sööt :)



middag hemma


på flygplatsen igen


pannkakaaaaaaaaaaaaaaa

Sådärja! Nu har jag lagt ut de bästa bilderna från Fraaaaaaance! :)
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0