Lördag wihi!



Kom hem från matchen för ett tag sen. Vi vann med 3-5, wiho! härligt bajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnn! Solen stekte på hela matchen så det vart himla varmt måste jag säga. kändes som mitt i sommaren. men nu har det blivit lite molnigt! Icke bra nu på valborg! Hoppas det blir bättre sen..

Har duschat och nu sitter jag och chattar med Linda (skön är hon den där tjejen asså! hjärta på henni). Senare ska jag träffa Yassin och Petra. Vi ska handla nåt att laga till middag och sen får vi väl se vart kvällen leder oss, haha! Kul kommer det bli iallafall :) Hoppas ni får en asbra valborg kompisar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ciao!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda

hjärti på dig mumin

2011-04-30 @ 15:07:29
URL: http://lindaflodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0