15e april



Kan ju börja med att säga ett stort grattis till Felicia (i efterskott!) och Petra! Nu är ni båda 15år! GrattisGrattis! ♥ och att jag nu, äntligen, har tagit mig krafterna till att skruva fast hjulet på min stol. Nu slipper jag sitta och vingla.

Fredag och påsklov, hur skönt???? Nu väntar en hel vecka i den härligaste staden VARBERGGGGGG. Ska träffa alla roliga människor Astrid, Siri, Ebba, Elsa och såklart mormor och morfar! Kommer bli grymt roligt! Jag, mamma och min broder Harald tar tåget imorrn vid 4, så vi kommer väl fram senare på kvällen. Ikväll ska man hem till Felicia dårå och sen ska vi nog till muk. Ojojoj ska vara där om en timma typ, nu fick jag lite brått!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0