tisdag

Har snart skrivit en sida på min so-uppgift. Ska skriva och analysera om kanal 5's program och reklamer. Ska lämnas in på fredag nästa vecka men jag tänkte att jag börjar nu så slipper jag få panik sen. Annars har jag hemkunskapsuppsats- inlämning och musikprov innan påsklovet. Men det är lugnt!!!!!!!!!!! KOM IGEN NU ELIN! KÄMPAAAAAAAA KÄMPAAAAAAAAA!!
Efter jag har ätit middag ska jag ta mig en promenix med Linn. Det blir en bra paus från allt skrivande på datorn. Jag svär att mina ögon kommer bli fyrkantiga snart. MEN DET ÄR BARA ATT FORTSÄTTA KÄMPA PÅ HÄR DÅ VID KÖKSBORDET! Ja föfan!
Föresten: Min superduper bäste vän Astrid fyller 14år idag så ett stort mega bamse Grattis till henne! Pussi pussi på dig min vän! ♥♥
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0