hallo


HAH, såhär såg jag ut när jag gick till Tovis igårkväll! ja..mina fingrar alltså, inga kommentarer!

Godmorgon! Härligt med måndagmornar!!!!!!!!!!!!!!!! Nej men nu får vi inte sitta här och klaga. DET ÄR FÖR FANKEN PÅSKLOV SNART! Hade jätteroligt hos Tova igår. Fick jättegod mat och sen stack alla ut och körde burken och tjuv&polis. Det var verkligen kul asså, man fick värsta flash backs sen man va liten och sprang omkring och lekte hela kvällarna. Men efter ett tag började det regna så vi gick in och åt glass och massa gottigotti. Tack Tova för en jätterolig kväll och ha det så bra i New York! Eftersom jag inte börjar förens nio idag så behöver jag inte skynda mig särskilt mycket. Svenska är första lektionen och jag antar att vi ska fortsätta att öva på våra pjäser. Sen är det engelska, blaalbalbalbabla ingen bryr sig. Efter skolan blireeeee pluggisch (NÄHÄ?!) och senare löpträning.
Ha det gött!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0