hejsan svejsan





den här sista bilden vart lite konstig. Petra skulle stå på huvudet i soffan och av någon konstig anledning så landade hon på mitt huvud och mitt öra blev mosat. Haha! Okej..alla bilder blev konstiga!

Igår åkte jag hem till Molly och där var också Petra, Stella och Yassin. Vi åt tacos som dom hade lagat och kollade på en film. Sen blev det väldigt konstiga bilder. Stella fyller år på måndag så hon fick lite presenter också! Efter filmen så gick vi alla hem igen.

Idag är ska jag bara plugga engelska, tyska och no. Kanske ska jag ut och springa lite också. Känns som jag inte har tränat på evigheter. Jag hoppade ju över träningen i torsdags för jag hade prov dagen efter. Ja, ja!

Ha en bra söndag!
/elinpelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0