söndag



Har precis kommit hem. Det är så mysigt att komma hem när det är kallt utomhus. Sätta på sig mjukisbyxorna, en varm kofta. Muuuums va mysigt. Jag längtar lite efter hösten och vintern. Fast sommaren är fortfarande bäst av allt! På höstlovet och jullovet ska jag till Varberg. Gud va jag längtar! Men först blir det ju cup i spanien!
Tidigare idag var jag ute och sprang längst vattnet i tanto, duschade och begav mig till ringen. Köpte lite saker och åkte hem igen. Nu måste jag plugggggaaaaaaaaa.

Jag måste bara få ur mig en sak. Jag älskar glögg. Glögg är så jäkla gott! Jag har inte druckit det sen i julas(kanske för att man brukar dricka det på julen). Och snart är det jul!



/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0