lördag



Godmorgon!
Igår så var det värsta kul här hemma. Mamma och pappa hade "after work" med massa kompisar, grannar och massa annat folk. Tillsammans var vi typ 20pers och det va askul. När jag kom hem hjälpte jag mamma med massa mat som vi skulle ha på buffen. Vi hade så jäkla mycket god mat. Jättegott bröd, lax, kyckling, sallader, kex, ost, vindruvor och fanken och hans moster. Så jäkla kul det va alltså! Träffade massa folk som jag inte har träffat på hundra år. Sånt där borde man göra oftare!

Idag är det lördag och jag ska snart gå på yoga med några kompisar :) Vi får väl se hur det går..hehe! Sen ska några sova här hemma hos mig. Vi ska göra hemmagjord pizza och massa gööttt! Imorrn ska jag vara bollflicka på hammarby damernas match, sen ska jag spela match och sen ska jag plugga. Här händer det mycket!

/Elin

Kommentarer
Postat av: Siri

Svar; Saknar dig elin nu får du komma! ;D

2010-09-18 @ 17:39:35
URL: http://elizabethh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0