baddibapbapbeng biddibapbapbeng bo




Idag spelar hoffmaestrooooooooo chraaaaaaaaaaaaaa pååååååååååå grönaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Men jag ska inte dit. Tänkte bara informera om det.
Jag kommer säkert ångra mig grovt mycket..



Idag är det fredag och jag har hundra läxor. Bokstavligt talat. JAG HAR INGEN KONTROLL PÅ ALLA LÄXOR, så jag måste sätta mig ner och skriva ner alla läxor jag har så jag har lite koll. Men det gör jag sen.
Det var så jäkla jobbigt idag, haha. Vi hade 4 lektioner innan lunch, så jag, Petra och Yassin höll på att hungra ihjäl. Och precis när vi ska gå ner till matsalen så går Petras lås till skåpet sönder. Och när vi försökte fixa det så ramlade massa konstiga skruvar och fjädrar ut ur låset och vi ba ooooookejjjj..vi blev typ helt galna för att vi va så hungriga och Petra la sig ner på golver och tjööt och skrattade. Det vart helt knäppt. Till slut fixade vi det iallafall.

Just nu sitter jag, hoffmaestro och robyn och gör ingenting. Ikväll ska jag iallafall till muk med Molly och Yassin och det kommer säkert massa mer gött fölk dit. Eller nej föresten, för alla ska till grönan. OKEJ, nu ska jag inte skriva mer för jag måste verkligen fixa med läxorna. PÅ EN FREDAG. Jisses!


Kommentarer
Postat av: hana

elin tare chill dom släpper ny skiva snart då får vi ta o se dom okee!?!?!

2010-09-11 @ 20:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0