icecold




Hallå i stugan. Fredag idag! Och jag är typ dödstrött, haha. Efter skolan idag ska jag hem och hämta kanelbullar och sen ska jag möta några i mitt lag för vi ska sälja bullarna. Vi ska banne mig få in lite mer pengar till costa brava! Jag kan ju också berätta att det är iskallt i mitt rum föt tillfället. Jag har typ vridit på högsta värmen två gånger nu. Fortfarande iskallt. Pappa ba: nä men asså jag tror det stänger av sig när det är tillräckligt varmt i rummet. Vafanken. Det är långt ifrån tillräckligt varmt. Jag får gå ner och hämta ett tjockt duntäcke i förrådet och sova inlindad i jackor. Jajamensan, toppen.
Igår på orienteringen var det blött och halt. Linn halkade på en klippa och landade på handen. Då fick hon ont i handen. Hoppas att du inte har brutit den igen, Linn! För i sånna fall skulle det vara 3:e gången, eller var det 4:e?

/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0