hannaaa


hanna, du är så jävla snygg!

Idag har det hänt sjukt mycket saker känns det som. Bara för att jag inte har nåt annat för mig så kan jag lika gärna skriva ner allt. Läs om ni vill, haha!

Dagen började med en match. Jag sög, det gick inge bra..direkt efter matchen åkte laget till söder stadion vid globen. Först åt några lunch på mc donalds men sen gick vi runt med bössor och samlade in pengar till våran lagkassa. Det var hammarbymatch där så det var alltså många hammarbyare som ville skänka en slant. Jag och Olivia gick runt där och sa "skänk en slant till hammarby f-96". Ibland blev vi lite trötta så då blev det snarare "slänk en skant till hammarby f-96". Men iallafall, där gick vi runt i typ 2timmar och vi fick in fett mycket pengar!

Efter allt det här åkte jag hem, duschade och fixade. Sen gick jag ner till konsum och mötte några kompisar. Hanna, Yassin, Stella, Petra och Betty. Vi gick in på konsum och köpte massa olika tortelini (eller va det nu heter) och läsk och lite sånt. Sen gick vi hem till mig. Och när vi skulle koka alla tortelinipaketen som vi hade köpt upptäckte vi att det var olika långa koktider. Alltså, på ett paket var det 4minuter. På ett annat var det 6 minuter. Så vi var helt enkelt tvugna att ta tre kastruller. Pastan blev iallafall asgod! :) Senare när vi skulle göra kladdkaka så gick det ju lite sämre. Jag orkar inte berätta allting men det gick lite fel, men det ordnade sig efter ett tag!
Vi hade iallafall superroligt och detta tycker jag verkligen att vi ska göra om!

Nu sitter jag här helt utslagen i soffan. Känns som det är första gången idag som jag har suttit ner. PUH!

/elin

Kommentarer
Postat av: hana

men kladdkakan va ju ASGOD!!!!!!!!!! går typ runt o fantiserar om den mmmm

2010-10-05 @ 16:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0