friday

Tjaaaaaaaaaaaaba. Idag är det fredag och jag har typ inte gjort nånting sen jag kom hem från skolan. Skulle i gentligen typ på muk men jag ångrade mig och stannade hemma istället. Så jag har bara pratat lite med Jonna, Linda, Kayla, Maja och Olivia på skype. Sen ringde jag till Astrid och snackade med henne tills pengarna på min mobil tog slut, huhu. Imorgon ska jag med mamma till götgatan tror jag. Vi ska växla pengar till Euro (spanien!!) och sen ska jag köpa lite småsaker som behövs innan vi åker. Typ shampoo, balsam blabla lite sånt. Sen när vi kommer hem från det ska jag börja packa och plugga. Sen på kvällen ska vi till mina kusiner. Det blir säkert roligt!
/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0