kameror♥♥♥♥

Tintin och Hanna med kamerorna i högsta hugg!
Hola! ♥
Igår strosade jag, Molly och Yassin omkring på forum nacka (forum nacka eller nacka forum? Nacka forum låter ju bäst, eller?). Vi köpte lite smått och gott och sen drog jag till gitarren. Efter det pluggade jag tyska inför provet och klockan nio var det ju Grey's Anatomy! Äntligen har alla bra serier börjat igen.
Idag är det torsdag och sovmorgon. Göööött! Dagen börjar med idrott och sen matte tror jag och blabla massor med saker. Ikväll blir det iallafall träning och sen ännu mera plugg! Gå igenom engelska+tyska texter och sen ska jag gå igenom och läsa igenom alla so- grejer. Attans va mycket plugg det är just nu. Men jag ska ju snart till spanien med världens bästa lag så hehehhehehhehe känn på den!
Känner att jag måste öva lite spanska nu så att jag är fit for fight på måndag då vi åker. Så det blir ett litet:
ADIOS AMIGO!

/elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0