blacknwhite

Igår eftermiddag var jag, Hanna och Tintin ute på en promenad. Vi hade alla med oss våra kameror så det blev som en liten fotopromenix. Vi var ute precis då solen sken jättefint på alla träd och växter, så min kamera blev typ proppad med bilder. Det skulle nog vara lite jobbigt att lägga upp alla i ett och samma inlägg, så det kommer antagligen lite bilder här och där!
Idag har jag varit ute och sprungit, pluggat och försökt att ta vattendroppsbilder. Vattendroppsbilderna blev inte så bra. Haha, usch. Men igårkväll var det iallafall kul! Jag, Linn, Molly, Yassin, David och Jack gick runt på söder. Vi träffade lite bekanta och snackade om massa saker. Roligt roligt!
/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0