typ ytterst konstiga bilder.

Haha asså jag har typ ingenting att göra. Jag sitter bara här och väntar på att gå till zinken och ha idrott. Jag tog några konstiga bilder för ett tag sen. Och jag har märkt en sak, jag gör alltid jäkligt konstiga miner på bilder. Tog massa bilder och kollade igenom dom. Inte på en enda gjorde jag nån normal min. Jag menar, kolla på den högst upp till vänster. Herejisses. Fast det är ju ändå lite kul!
Apropå bilder. Igår kom skolfotot. Det enskillda fotot blev helt knäppt. Smilgropen var såklart med! På ALLA mina skolfoton har jag en fet smilgrop. Mamma har ingen smilgrop, och inte pappa heller, men morfar har! Så jag får väl ta och skylla på morfar.
Igår började Grey's Anatomyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy♥ Äntligen! Iförrgår började DH också, men jag missade det för att jag hade träning vid den tiden. Men som tur var spelade Harald in det:)
ha det gööööööööööööööttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0