tisdaggggg

Nu är vintern här på riktigt alltså. I morse regnade det bara, men sen vid lunch så pang bang så började det spösnöa (haha kan man säga så?). Jag och Hanna plaskade i slasken och blev typ ihjälpiskade av snön på väg hem. Tur att vi överklevde. Mysigt men fy så kallt! Nu måste jag verkligen köpa ett par vinterkängor. Har kikat in några från Zoe eller vad det nu heter, men jag vet inte riktigt än.
Idag så kollade vi på super size me, IGEN. Vi har redan kollat på den en gång men dom har tydligen fått för sig att vi ska se den igen..? Korkat. Efter det var jag tvungen att gå för jag skulle till tandregleringen. Killen, som fixar med min tandställningen, heter Kaj och är asrolig. Han pratar med mig som om jag vore 3år. Jaaaaaaaa nuuu ska vi fiiiiixa den här lilla pryyyyyylen, typ. Han spände och fixade med nån tråd här och där och så sa han att mina tänder hade flyttat sig jättebra och att detta antagligen inte kommer ta ett och ett halvt år, utan bara ett år! Det var ju positivt, men det finns ju alltid något negativt också. Han sa att jag kanske kommer få sånna där nedrans gummisnoddar. Åh usch det verkar fett läskigt. Hehe, men nu ska jag inte skriva för långt här för då blir det kanske lite tjatigt.
/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0