waka waka

Igår var jag och morfar på en elektronikaffär. Där hittade vi små högtalare till mobilen. Halva priset dessutom! Dom kan man lätt ta med sig var som hellst. Skjortan köpte jag senare på h&m för 199:-
Idag har jag varit ute med Siri. Vi gick en promenad längst strandpromenaden, upp till stan och sen hem till Siri. Där höll vi på lite med photoshop och sådant. Ute så regnade det och tyvärr glömde jag att ta in mitt fina RUMPSKYDD så det blev blött :( När jag cyklade hem blev det lite kallt om rompan. Men iallafall, ikväll kommer mamma hit! Hon har behövt jobba lite, men nu är hon ledig, så vid halv nio kommer hon med tåget till Varberg station. Och imorgon ska vi tydligen åka till Gekås. Haha, det är alltid lite roligt!

10min senare.
Jävla SJ. Nu ringde mamma och sa att tåget har stått stilla i Katrineholm i en halvtimma. Alltså, jag kan fan knappt minnas någon gång då tågen INTE har varit försenade. Jag förstår inte vad som är problemet. Det är väl bara att tuta och köra! Haha, kanske inte men, men. Ursäkta mig men, satans helvetes skit!

/elin


Kommentarer
Postat av: Astrid

Hälsa din mamma från familjen Hörbäck!! :)

2010-11-03 @ 21:40:44
Postat av: fannyy

GulleElin!

Tackar och bockar för att du tycker om mina kläder , ska fortsätta ,promise :)

Lägg upp bilder på dina ringar nu för fabian! :D

2010-11-04 @ 18:32:47
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0