ringar



Nu tänker jag göra likadant som min vän Fanny har gjort. Hon gjorde ett inlägg om sina ringar. Hon har många fler än jag och själv tycker jag att dom hon har är hundra gånger finare än dom jag har, men ändå :) Kolla in hennes blogg också!
Iallafall:
Längst till vänster har vi två nästan likadana ringar. Dom köpte jag på en gata i Brooklyn. En gammal tant hade ett litet bord med massa fina ringar. Dom här två kostade typ 5dollar. Alltså 5x7=35:- ungefär :) (jag är bra på matte!)
Andra ringen från vänster är en dubbelring (kallas dom så?). Den köpte jag också i usa, på forever 21. Jag tycker verkligen att forever21 borde komma till Sverige för dom har GRYMT fina kläder där. Asså verkligen grymt fina. Men grejen är att i dom forever21 affärerna jag var i, dom var värdigt stora. Nästan FÖR stora. Jag kom liksom aldrig därifrån. Först gick jag runt typ hur länge som hellst, men sen upptäckte jag att det fanns en nedervåning också...men iallafall, ringen kostade ungefär 50spänn tror jag!
Tredje ringen från vänster är guldig, bara så ni vet ;) NEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ nu har jag glömt vart jag köpte den. Toppen, great. Usch, fy, tvi på mig. Men den kostade typ....äääähhhh.....vi säger 50:-
Sist men inte minst har vi en ganska stor och fet ring. Denna köpte jag i spanien när jag var där med laget, alltså för typ 2veckor sen. Kostade 1euro. Alltså ca 10:-.

/elin

Kommentarer
Postat av: fannyy

Elin. Fy fabian vilka fina ringar. Åhhhhh , den där guldiga, ååhh den där från spanien , åååååh de från USA!

Damn girl , du har braaa ringsmak!

Och du ,stört jävla fina bilder på vågor i inlägget under. Du är ett under , höhö :)

2010-11-05 @ 23:35:59
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0