dagens klädsel

Svarta byxor- sheap monday
Svart tröja under- h&m
Linne- h&m
Väska- Affär på krukmakrgatan. typ där det var en brandstation förut. Där finns fett me c00la grejor.
Idag slutade vi seeeeeent. Ganska iallafall. Hade svenska, engelska, bild, so och tyska BARA SÅ NI VET! Vet inte riktigt vad jag ska skriva men ni måste kolla på den där videon som jag länkade i förra inlägget. Så jäkla härlig bebis asså. Först tjuter han för att dom ska sätta han i bilstolen och sen när dom sätter på bob marley så börjar han digga! Haha.
Ikväll tror jag att jag ska gå och träna styrkegympa med några. Sen blir det desperata hemmafruar!
/elin

Kommentarer
Postat av: fannyy

YEAH

så ska det se ut!! :D :D

2010-11-16 @ 18:15:13
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0