Crip's


Gammal bild

Hallådär. Sitter här och käkar äpple och kiwi. Jag har upptäckt den godaste äppelsorten. Dom heter Crip's. Asgoda. Verkligen. Varför äta godis när det finns så god frukt? Frukt är ju såååå mycket godare (igentligen inte, men ändå).
Alltså...det är ju förfan sommar! Poff sa det och nu är det plötsligt stekhett ute. Jag trodde typ att det skulle börja snöa igen, men nej. Föresten, jag har en plan. Det borde finnas typ en sjö mitt i stockholm. Tänk va skönt det skulle vara om man kunde ta sig ett litet dopp efter skolan. Fast det skulle aldrig gå...
Klockan 6 är ska jag typ möta Jonna för vi ska iväg på träning. Det är typ K.A.T.A.S.T.R.O.F. För jag kommer missa både Ugly Betty och Desperate Houswives. Holy macaroni. Vi brukar vanligtvis inte ha träningar på tisdagar, så det blev lite utav en chock när jag fick reda på detta. Oj vad jag överdriver.
/Elin


Kommentarer
Postat av: Molly

det finns väl en sjö mitt i stockholm :P eller ..

haha men vi borde sola på solariummmmmm , har du pratat med din mamma ? <3

2010-05-18 @ 17:17:25
URL: http://mollyisabellajulia.blogg.se/
Postat av: elin

ja, vi måste ju testa typ en gång:P

2010-05-19 @ 14:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0