topshop löve

ÅHÅHÅÅHÅHHHH. Jag håller på att DÖ. Kikade in på topshops hemsida. Det finns så sjukt mycket fina kläder där. Man vill ha alltihop. Bokstavligt talat. Men, jag måste vara puckad för jag kan inte få tag på bilderna så jag kan visa dom här. Klicka HÄR för att se ett jättefint linne som jag har kollat på länge. Men jag kan inte hitta det i affären. Hmmmmmmmmm
 Idag är det tordag och imorgon är det fredag. Woho! Idag har jag varit i skolan. Nu är jag hemma från skolan. Ska snart ta mitt pick och pack och dra mig till träningen. Skönt med tidig träning idag. Slutar vid halv sex så jag kommer hem tidigt. Men innan ska jag försvinna i topshops underbara värld. Ciao!
/Elin
(extremt flummigt inlägg. tips: läs det med räserfart! Då låter det ännu roligare.

Kommentarer
Postat av: fanny

Åh , Elin. Visst har de fantastiska grejor på Topshop? Topshopet i London var som himmelriket. Det som finns i Sverige är INGENTING jämfört med det. Det var då jag insåg att Sverige typ inte får in någonting alls , jag trodde de fick in hela sortimentet , men nej. Det är antagligen därför du inte hittar ditt linne.. Men beställ det vettja!

2010-05-06 @ 17:09:45
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0