thebodyshop mums



Mums, pink grapefruit. Det här är nog min favorit av alla som finns på the body shop. Sen kommer nog hallon. Hallon luktar också sjukt gott. Lalala, sitter här och väntar på att jag ska gå till fysträningen. Medans kan jag ju ta och babbla på om vad jag har gjort idag. Jo, först så hade vi klassrådslektion. Det var inte mycket till klassråd det...men ja. Sen var det svenska, då satt jag bara och läste i min extremt spännande bok. Sen var det musik. Vi sjöng I wish med Stevie Wonder. Sedan var det lunch. Usch. Sen hade vi no och då snackade vi om ekologi och lite sånt. Sist hade vi gympa och då körde vi friidrott. Efteråt så låg jag och Molly på höjdhoppsmadrassen och typ somnade, iallafall jag. Det var jätteskönt för det var så varmt med solen i ansiktet. Men sen traskade jag hem.
Föresten, kommer ni ihåg när jag sa att jag hade bränt mig på en glödlampa? Nu har det iallafall börjat läka. Fy vad det svider.

Näj, nu måste jag packa träningsväskan och snart gå. Ha det gött
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0