livenight




Tjena tjena. Dagen började med ett besök på rådhuset där vi skulle kolla på rättegångar. Spännande spännande. Min grupp fick en rättegång som handlade om en misshandel. Två killar hade misshandlat en kille på Gamla stans tunnelbanestation i november, och nu skulle dom förhöras och massa sånt inför rätten. I början var det ganska intressant och se hur det faktiskt går till när människor förhörs, men efter 2timmar och en kvart så vart det ganska långtråkigt. När det äntligen var slut så var det skönt att lyfta på rumpen och åka tillbaka till skolan. Då käkade vi lunch och sen var det bara två lektioner kvar.
Just nu så sitter jag och skriver så pennan glöder. No-frågorna ska ju lämnas in på fredag och ikväll har jag inte tid för då ska jag, Yassin, Molly, Petra och Maja åka till kulturama och kolla på Livenight. Stella går ju på den skolan och dom ska ha nån dansgrej typ. Jag vet inte exakt, men kul ska det bli! Kameran ska jag ta med mig så jag kan ta några roliga bilder.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0