detta är en konstig bild från dagen vi hade picknick


 
Tjabadabadibadoba,
kom hem från träningen för ett tag sen. Fick sjukt ont i fötterna. Hm..ajaj!
Jag funtade på en sak. Hur tusan ska jag göra på skolavslutningen. Jag vill ju ha med min kamera och ta hundratals bilder. MEN, det blir ju lite jobbigt att traska runt med en fet kameraväska hela dan. Synd att man inte kan knäppa med fingrarna så att hela väskan förvandlas till en papperslapp.
Nu ska jag och mina fötter dö:)
/Elin

JUSTE! Alla som går i min teknikgrupp, här kommer en hälsning:
När alla hade gått, förutom jag, Yassin och Petra då, så slog våran bil rekordet! Jag skojar INTE. Jises christ va bra den va alltså. Tänkte bara informera det.

Kommentarer
Postat av: yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassin

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees de gjorde vi:D rorry the hippieracerminibussen vann!

2010-05-28 @ 18:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0