hm


En bild från åre. Den är åtminstånde ljus, till skillnad från alla andra mörka vinterbilder som befinner sig på denna datan p.g.a att den förbaskade solen inte vill titta fram!

Imorgon ska vi äntligen få lov. Som tur är blir dagen förmodligen ganska lugn. På matten ska vi typ ha påskpyssel och lite sånt. Och sen, efter skolan, ska jag bara hem och typ hämta min väska och sen bär det av till Varberg med mamma och Harald. Det ska bli fruktansvärt kul att slänga sig i havet med Astrid (och jag ska verkligen försöka att INTE tappa handduken i vattnet den här gången...). Och så ska jag ju träffa Siri, Elsa och Ebba också och ha massa roliga övernattningar med dom!
Vet inte om jag kommer blogga mer innan jag åker men om jag jag inte gör det så får jag säga, ha ett bra påsklov! Och hoppas du har det bra i Boston Johanna♥

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0