schtek



Idag var pannkaks-stekar-dag. Jag, Fanny, Linn och Tova satte igång med en smet och när den var klar så började vi steka som in i helsike! Jag måste få ge Fanny en extra applåd för hennes fina smörkast. Jag skulle alltså lägga en klick smör i min stekpanna och så råkade jag lägga klicken i Fannys stekpanna, detta ledde till att Fanny fick panik och kastade iväg smörklicken med stekspaden rakt på väggen (det var meningen att den skulle hamna i min stekpanna, men hon fick till en sådan snärt så det flög lite längre). Hehe, men som tur var så hamnade den ju på kaklet.
Snart ska jag kila iväg på träning, och imorgon är det tyvärr skola igen. Men men, man får vara glad att man fick en ledig dag iallafall.
/Elin

Kommentarer
Postat av: fanny

hahahhahah,ja det var riktigt roligt!

Brukar aldrig skratta framför datan men nu sitter jag å asgarvar , BRA BESKRIVET! :D

2010-03-15 @ 18:35:34
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0