i'm alive


hanna och hennes kamera

Tova och Fannys fest på debaser igår var jätterolig! Vi käkade oss proppmätta och hade skojigt. Hade min kamera med mig men eftersom det var ganska mörkt så var det svårt att ta bra bilder utan blixt (om man har blixt blir bilderna så himla ljusa).

Idag har jag spelat två matcher. Den första spelade jag med ett annat hammarby f96 lag klockan 8.15 (härligt mid tidiga matcher.......). Den matchen vann vi. Sen var det bara att slänga sig i bilen och åka iväg till nästa match. Den matchen gick sämre. Och när jag kom hem var jag ungefär död. Jag somnade i soffan och vaknade typ halv fem. Höhöhö
Nu ska jag spypa med Johanna och se hur hon har det:)
/Elin


Kommentarer
Postat av: hanna

der er jåg!

2010-03-28 @ 22:44:06
URL: http://hannakinskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0