nu började det regna



Gud vilka dåliga bilder jag tar nu för tiden. Jag menar, kolla! Blommor? Varför tar jag kort på blommor? Ingen aning. Jag får nog skärpa mig lite och ta lite roligare bilder.

Idag har jag inte gjort någonting än så länge. Mamma och jag bestämde att jag ska åka till Varberg direkt efter sportscamp. Hereeeeguuuuuuud va jag saknar varberg. Jag saknar Astrid, Siri, Ebba och Elsa! Jag vill åka dit nu! Och vet ni vad det bästa är? Jag ska fira midsommar med Astrid! Inget är bättre än det.

Senare ikväll ska jag och Kayla spela match med 95 utveckling. Hoppas det slutar regna tills dess...Det är ganska kul att spela när det regnar, men det blir så blött överallt. Urk.

/Elin

Kommentarer
Postat av: Astrid

Kom hit nuuuuuuuuuuuu!!!!! :D

2010-06-20 @ 13:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0