söndag


dålig bild

Idag är det söndag. Vaknade runt 10 och gick upp och åt frukost. Ute är det väldigt fint väder så jag måste nog gå ut snart. Men jag ska nog inte göra så mycket för i eftermiddag har jag match. På kanalplan! Det är så jäkla kul att spela match på kanalplan i stekande sol. Jäklar va varmt det är, men jäklar va kul det är! Hohohoho.

Igår var ju jag, Molly, Yassin, Linn, Petra, Maja, Stella och Cicci på grönan. Det var superroligt. Det kändes som att jag skulle knäcka benen av mig när vi åkte insane. Dom sätter ju fast dom där grejerna så hårt så mina lår höll typ på att mosas. Shit va kul det varrrrr. Sen åkte vi hem vid typ halv åtta tror jag. När jag kom hem somnade jag typ i soffan och kollade på änglagård med mamma och pappa.

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0