sol ljuva sol



Hejdär! Låg för typ 5 minuter sen ute och solade lite. Eftersom solen försvinner från våran balkong typ 12 mitt på dagen så är det inte ett bra ställe att sola på. MEN. Precis utanför mitt hus så finns ett litet berg/kulle. Det är en perfekt kulle att ligga på. Vääldigt skönt och varmt var det. Men solen försvann efter typ en kvart. Jäkla moln!

Nu, ikväll, ska jag, familjen och mormor och morfar gå på resturang eftersom harald fyller 18 idag. Gött! Sen imorgon är det typ jättesoft i skolan. Vi ska typ kolla på ännu en film och städa. OOOOOOOOOOOOOOOch på lördag ska jag, Molly, Linn, Stella, Petra och Yassin på grönan. Kul, kul, kul, kul!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0