rain



Efter skolavslutningen gick jag, Maja, Molly och Petra och handlade. Vi skulle ju ha picknick på kvällen så vi köpte massa gott. Potatissallad, rostbiff, chips, pommac, gifflar och blabla massor av saker. Sen gick vi hem till Maja och väntade på Yassin. Senare träffade vi Stella och sen cyklade vi alla mot Långholmen. Där satte vi oss på filtar och hade det mysigt. Men tyvärr hade vi lite otur med vädret, det var molnigt och sen i slutet så började det regna. Så då cyklade vi hem. Nu sitter jag här i mina sånna där typ tossor. Känns skönt att vara inne när det regnar där ute.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Grey's anatomy tog precis slut och en kille sköt dr. shepard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅHHÅHÅHÅHÅÅHÅHÅHHÅHÅÅHÅHÅHÅÅHÅHÅHÅHÅHÅHHHUHUH! NÄJ NÄJ NÄJ. det är inte rättvist. det här kan inte hända. det här är förbjudet. nu måste jag vänta hela jädra sommarlovet tills jag får se förtsättningen. det här går bara inte. Nej. NEJ.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0