himmel och dar



Oj jäklar va tiden går undan! Idag är det skolavslutning. Det är ju helt stört! Nyss var det ju typ vinter och iskallt ute. Holy macaroni.

Har nyss duschat och väntar på att klockan ska bli kvart över 11. Vi börjar inte förens 11.30 idag. Men iallafall, då ska vi typ käka i klassrummet (!?) och sen ska vi väl gå iväg till rival antar jag. Skojskoj! Sen får vi väl våra intyg och sen ska vi nog inte göra så mycket mer. Då blir det sommarlov! Oh my godness va konstigt det känns att säga sommarlov. Det känns inte rätt, det har gått för fort! Men oboy vilket roligt sommarlov det ska bli! Först åker jag med Linda, Jonna, Kayla och Maja till sportscamp. Sen åker jag på storsjöcupen med hela laget i Östersund! Och sist men inte minst.......USA! Hela familjen ska ju åka till usa och träffa Johanna! Guuud va jag saknar henne nu. Det känns helt knäppt att hennes rum står tomt. Usch usch usch. Och mellan alla dessa grejerna så hoppas jag att jag kommer hinna åka till Varberg. Eller rättare sagt: Jag måste åka till Varberg. Annars överlever jag inte. Jag måste träffa Astrid, Siri, Elsa och Ebba! Jag måste bada i Kattegatt!

Nu måste jag gå till skolan!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0