Nån kille försökte lära mig och Yassin att..hm..skruva på knappar. Det gick ganska bra!


Gruppbild! Det var massa andra där också, men dom är inte med på bilden.


En vääääääääääldigt dålig bild på Maja och Stella. Alltså, jag menar självklart inte Maja och Stella utan kvaliten på bilden!

Det var meningen att det skulle bli en hoppbild, men den blev lite misslyckad:)

Såja, nu har vi lite bilder från kvällen! Roligt var det:) Dessutom så frågade Micke, han är typ chef över muk, mig om jag ville gå runt och ta kort lite då och då och sen lägga ut dom på muks hemsida. Så, varför inte? Hehe.
Idag har jag varit på stan med mamma och pappa. Jag köpte nya och snygga skidkläder, nya jeans och två tröjor.
/Elin


Kommentarer
Postat av: faannyy

Åhh , så smexiga bilder! Bra jobbat Elin ;)

2010-01-30 @ 22:14:51
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0