second hand

 

Tjohej!
Idag har jag varit i skolan som vanigt och efter sista lektionen gick jag, Yassin och Petra och kollade i några second hand butiker. Där kan man hitta riktigt fina skinnväskor om man har tur. Jag behöver verkligen en.
Hittade en gammal bild på mig där jag har min kära gamla väska som tyvärr gick sönder på väg hem från Ekbacken. Skit också, den som var så fin! R.I.P gamla väskan!♥
Och min kära skinnjacka. Jag tror jag måste köpa en ny i år för den där har nog blitt lite för liten.
/Elin


Kommentarer
Postat av: faannyy

ohno.

E din superduper fina väska trasig! :/ Går det inte att laga den då? Kolla med en skomakare , de är ju bra på skinn & sånt.

Du får inte slänga bort den, den är sååå fin!

2010-01-26 @ 07:53:56
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0