idag var det ingen vanlig dag, för idag var det...





....STÄD-DAG!
Jag kände att det behövdes lite städning i mitt rum, så det var bara att sätta igång. Släng all skit, bära ut alla möbler, dammsuga ALLT, in med alla möbler. Enkelt! Men det tog sin lilla tid. I princip hela dagen, förutom när jag och mamma gick en långpromenad runt reimersholme. Men nu är det gjort, och fyfanken va bra det känns! Som grädden på moset rev jag ut alla mina kläder ur garderoben. Slängde allt som jag inte använder och allt som har blivit för smått. Allt som var smutsigt åkte i tvätten med en gång. Nu ligger allt i prydliga högar. Det var längesen det var så rent och fint i mitt rum!
När jag och mamma var på promenad tog jag med kameran! Några häftiga bilder fick jag! Snart får ni se dom!
/Elin


Kommentarer
Postat av: Hanna

Såndär stol hade jag förut! Onödig information haha ._. Men ändå ^^

2010-01-10 @ 00:10:15
URL: http://hannakinskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0